VENKOVNÍ REKLAMA JE VŠUDYPŘÍTOMNÁ
Venkovní reklama bývá také označována jako outdoorová reklama nebo out-of-home media.
Je všudypřítomná!
Je to ideální médium pro budování a podporu značky či uvedení nového výrobku nebo nové služby na trh, ale také pro navigaci ke komerčnímu cíli. Venkovní reklama je velmi účinný nástroj – působí nepřetržitě, v podstatě nezávisle na vůli potenciálního zákazníka a nelze ji nevidět. Působí podvědomě a nevyžaduje od klienta žádnou zvláštní aktivitu.
Výhodou venkovní reklamy je také dobrá čitelnost a zapamatovatelnost, sdělení mají jasný charakter a působí pravidelně. Umožňuje celoplošné nebo regionální zacílení na požadovanou skupinu lidí.
Venkovní reklamu lze rozdělit na velkoplošnou a maloplošnou.
Nejznámější velkoplošné formáty jsou megaboardy, billboardy, LED obrazovky, city light vitríny, reklamní panely na mostech, plochy na telefonních budkách atd.
Maloplošné formáty většinou do 1m2 plochy se umisťují na sloupy veřejného osvětlení nebo trakčního vedení, případně na samostatné sloupky. Jedná se o panely-flexy, outbannery a směrové šipky.
Kombinace jednotlivých formátů venkovní reklamy zvyšuje její efektivitu. Rovněž poměr cena/efektivita je příznivý ve srovnání s jinými oblastmi reklamy.
Naši zákazníci
Napište nám
O Publicitarii
Reklamní slovník
S námi se ve světě reklamy neztratíte! I proto jsme pro Vás připravili slovníček…
Kontakty
info@publicitaria.cz
Telefon:
241 402 033
222 240 208
602 218 291
Adresa společnosti:
Publicitaria Praha s.r.o.
Matěchova 127/3
140 00 Praha 4